Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) tartalmazza a herbasiker.hu (továbbiakban „Webhely”) üzemeltetője Barticsevity Danka, egyéni vállalkozó
- Székhelye: 1081 Budapest, Kun utca 7. 3/21.
- Levelezési cím: 1081 Budapest, Kun utca 7. 3/21.
- E-mail: danka@herbasiker.hu; Tel.: +36304907818;
- Nyilvántartási szám: 11425711;
- Kibocsátó: Budapest Főváros 8. ker. Önkormányzat
- Adószám: 64722502-2-42
(továbbiakban „Szolgáltató”) által nyújtott kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő természetes személy (a továbbiakban: Ügyfél) vásárlásaival kapcsolatos feltételeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
Kérjük, figyelmesen olvassa el az általános szerződési feltételeket mielőtt a herbasiker.hu szolgáltatójától bármilyen herbalife terméket vásárolna.
Az ÁSZF elfogadása a szolgáltatás igénybevételének előfeltétele.
1. A SZERZŐDÉS TÁRGYA
A Herbalife International of America Magyarországon forgalmazott, a Webhelyen megjelenített termékeinek (továbbiakban „Herbalife termék(ek)” vagy „Termék(ek)”)bármelyikének a Szolgáltatótól, Magyarország területén történő megvásárlása. A Herbalife termék(ek) elektronikus úton, illetve telefonos kapcsolatfelvétel útján rendelhetőek meg a Szolgáltatótól. A termék(ek) megjelenített árai bruttó árak, az áfát tartalmazzák. A webhelyen a termékkel kapcsolatos tartalomban megjelenített termékek képei illusztrációk, a termékek csomagolása a képeken szereplőktől eltérő lehet.
2. FELEK JOGAI ÉS FŐ KÖTELEZETTSÉGEI
- A Szolgáltató köteles az Ügyfél megrendelését teljesíteni, a megrendelt terméket a megrendelésben feltüntetett névre és címre eljuttatni.
- Az Ügyfél köteles a megrendelését átvenni, annak vételárát megfizetni.
- A Felek a teljesítés időpontjában megállapodhatnak. Ha nincs ilyen megállapodás, a Szolgáltató legkésőbb a megrendelés beérkezésétől számított 30 napon belül KÖTELES a szerződés szerinti teljesítésre. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre vagy a megrendelés teljesítése a Szolgáltató részéről bármilyen okból akadályba ütközik, a Szolgáltató erről az ügyfelet haladéktalanul tájékoztatja, s a befizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül az Ügyfél részére visszatéríti. Az erről való tájékoztatás során a Felek megállapodhatnak a teljesítés egy későbbi időpontjában.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató az általa forgalmazott Herbalife termékeket a Herbalife Magyarország Kereskedelmi Kft-n keresztül szerzi be. A termékekből a Szolgáltató raktárkészletet nem tart fenn.
- A Szolgáltató bármikor, bármilyen okból – előzetes értesítés és indoklás nélkül – dönthet úgy, hogy az Ügyfél felhasználási jogosultságát törli a rendszeréből, kivétel ez alól egy adott rendelés Szolgáltató által vállalt teljesítésének időszaka, addig az időpontig, amíg a Szolgáltató a megrendelést nem teljesíti.
- A Szolgáltató a megrendeléssel kapcsolatban, annak kifizetésig bármikor, bármilyen okból dönthet úgy, hogy a rendelést nem teljesíti, erről az Ügyfelet tájékoztatja, amelyet az Ügyfél köteles tudomásul venni.
- Amennyiben az Ügyfél a rendelésében futárszolgálattal történő kiszállítást igényel, abban az esetben a Szolgáltatónak jogában áll – a rendelés teljesítésének gyorsítása érdekében – a megrendelést továbbítani a Herbalife Magyarország Kereskedelmi Kft. részére. A kiszállítást a Herbalife Magyarország Kft. által megbízott futárszolgálat teljesíti. Ebben az esetben a megrendelt termékeket tartalmazó csomag a vásárlásról kiállított számlát nem tartalmazza, azt a Szolgáltató postai úton, saját költségére juttatja el az Ügyfélnek.
- A megrendelés célba juttatásáért a felelősség a kiszállítást végzőt terheli.
- A Szolgáltató a megrendelést kizárólag az abban szereplő névre és címre köteles eljuttatni.
- Az Ügyfél felelőssége, hogy átvételkor minden esetben ellenőrizze a csomag tartalmát, a termékek csomagolásának sértetlenségét, mert ezzel kapcsolatban a Szolgáltatónak utólag reklamációt nem áll módjában elfogadni.
- Az Ügyfél jogosult a kiszállítás elindítása előtt rendelését telefonon vagy elektronikus úton visszavonni.
- Amennyiben az Ügyfél a rendelését nem veszi át, a megrendelt termék visszaszállításának összes felmerülő költsége az Ügyfelet terheli, és a Szolgáltató jogosult az Ügyfél Webhelyhez való hozzáférését törölni.
- Elállás joga a megrendelt termék(ek) kézhez vételétől számított 30 munkanapon belül az Ügyfélnek joga van elállni vásárlási szándékától. Elállás esetén az Ügyfél köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni, valamint viselni az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
- A Szolgáltató köteles a megrendelt termék(ek) Ügyfél által kifizetett vételárát visszatéríteni az Ügyfélnek, legkésőbb az elállást, illetve a termék(ek) visszaszolgáltatását követő 8 napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik. Az utánvéttel visszaküldött csomagot a Szolgáltatónak nem kötelessége átvenni, ez esetben annak visszajuttatásának költsége is az Ügyfelet terheli!
- Amennyiben az Ügyfél elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a termék(ek)re és a megrendelés időpontjára. Elállási jogát a termék(ek) kézhezvételétől számított 30 munkanapon belül teheti meg.
- Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát veszi figyelembe a Szolgáltató a 30 anap beszámításakor. (A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.) A termék(ek) visszaküldést követő 30 napon belül a termék(ek) árát a megadott számlaszámra utalja a Szolgáltató.
3. RENDELÉS MENETE
Termékrendelést kizárólag a Webhelyen regisztráltak adhatnak le.
Regisztráció:
- A hozzáférés a Webhelyen középen a menüsor alatti „Fiókom/regisztráció” hivatkozásra kattintást követően a regisztrációs felület kitöltésével hozható létre.
- A Termékrendelés menüben valamint a Termékek menüben lévő termékképeknél található „Vásárlás” gombra kattintást követően megjelenő e-mailen keresztül, továbbá az info@herbasiker.hu e-mail címen vagy a +36304907818 telefonszámon keresztül adhatja le rendelését.
- A Szolgáltató a beérkezett megrendeléseket munkanapokon 08-22 óra közötti időben dolgozza fel.
Elektronikus rendelés:
- Adja meg a rendelni kívánt termék(ek) nevét, a rendelt mennyiséget és küldje el az e-mailt.
- A rendelésének fogadását követően elektronikus úton a Szolgáltató automatikus visszaigazolást küld rendelés beérkezésével kapcsolatban, azonban ez még nem jelenti a megrendelés teljesíthetőségének visszaigazolását.
- A Szolgáltató 24-48 órán belül telefonon és/vagy elektronikus úton felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot rendelésének pontosítása, a szállítással kapcsolatos egyeztetés, valamint a kiszállítás során esetlegesen felmerülő további költséggel összesített vételárral kapcsolatban (postai díj, házhozszállítás).
- Személyes átvétel esetén az Ügyfélnek elektronikus úton vagy telefonon meg kell erősítenie, hogy elfogadja a Szolgáltató árajánlatát, majd az Ügyféllel egyeztetett módon kerül sor a vásárolt termék(ek) átadására.
- Banki előreutalás esetén a vásárlás összegének bankszámlára érkezését követő 3 munkanapon belül kerül sor a vásárolt termék(ek) kiszállításának a Szolgáltató által történő elindítására. A kiszállítás elindításáról a Szolgáltató tájékoztatást ad az Ügyfél részére.
Telefonos rendelés:
- Adja meg a rendelni kívánt termék(ek) nevét, a rendelt mennyiséget.
- A Szolgáltató 24 órán belül telefonon és/vagy elektronikus úton felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot rendelésének pontosítása, a szállítással kapcsolatos egyeztetés, valamint a kiszállítás során esetlegesen felmerülő további költséggel összesített vételárral kapcsolatban (postai díj, házhozszállítás)
- Személyes átvétel esetén az Ügyfélnek elektronikus úton vagy telefonon meg kell erősítenie, hogy elfogadja a Szolgáltató teljes vételárral kapcsolatos ajánlatát, majd az Ügyféllel egyeztetett módon kerül sor a vásárolt termékek átadására.
- Banki előreutalás esetén a vásárlás összegének bankszámlára érkezését követő 3 munkanapon belül kerül sor a vásárolt termék(ek) kiszállításának a Szolgáltató által történő elindítására. A kiszállítás elindításáról a Szolgáltató tájékoztatást küld az Ügyfél részére.
Fizetési módok:
- postai utánvétel
- banki előreutalás
- személyes átvétel esetén van lehetőség készpénzfizetésre is
Kiszállítás módja, határideje:
- ajánlott vagy csomagküldeményként kézbesítjük a Magyar Posta vagy a DPD segítségével
- Budapest belvárosában személyes kiszállítással, az Ügyféllel egyeztetett időpontban.
Kiszállítási költség:
- postai úton a mindenkori postai díjszabás az irányadó, kivéve egyedi akcióink esetén változhat az ár.
Személyes kiszállítás:
- Budapest belvárosában ingyenes.
- Csomagolási díjat a Szolgáltató nem számol fel.
4. GARANCIA
A Herbalife garantálja a Herbalife névvel ellátott termékek minőségét, valamint tanúsítja, hogy a számára gyártott termékek fogyasztói felhasználás tekintetében magas színvonalon eleget tesznek a szavatossági és minőségi kívánalmaknak.
Amennyiben nem elégedett a megvásárolt termékkel, úgy harminc (30) napon belül visszatérítést kérhet attól a naptól számítva, amikor átvette a terméket.
A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli.
5. REKLAMÁCIÓ
Amennyiben a vásárolt termék(ek)kel vagy a szállítással kapcsolatban az Ügyfélnek kifogása áll fenn, kérjük jelezze a info@herbasiker.hu e-mail címen vagy a +36304907818 telefonszámon. A terméket sérülésmentes állapotban kell visszajuttatni a Szolgáltató címére, a visszaküldés költségei az Ügyfelet terhelik.
6. EGYÉB
Az itt nem szabályozott kérdésekre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.évi CVIII. törvény, továbbá a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.
Az Ügyfél megrendelése a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Korm. rendelet szabályai alapján írásbeli szerződésnek minősül, nyelvezete a magyar.
A Felek között létrejött szerződéseket a Szolgáltató iktatja és annak létrejöttét követő 5 évig megőrzi.
Az Ügyfél megrendelésének leadása, továbbá a Szolgáltatónak a megrendelés automatikus visszaigazolása még nem minősül szerződésnek. A Felek közötti szerződés a termékvásárlással kapcsolatban az Ügyfél vételárral kapcsolatos ajánlat elfogadásával kapcsolatos e-mailének beérkezésekor vagy telefonos, szóbeli megerősítéssel jön létre.
Az esetleges vitás kérdésekkel kapcsolatban a Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy azokat bírósági tárgyalás mellőzésével rendezzék. Amennyiben a jogvita rendezése tárgyaláson kívül nem lehetséges, annak eldöntésében a Szolgáltató székhelye szerinti Bíróság az illetékes.
A Szolgáltató bármikor és bármilyen okból – az Ön értesítése nélkül – egyoldalúan módosíthatja vagy megszüntetheti a jelen ÁSZF egészét vagy bármely részét. Módosítás esetén az összes előző ÁSZF helyére lép. Bármely módosítás abban az időpontban lép hatályba, amikor megjelenik a Webhelyen.
Az Ügyfél a regisztrációval kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
KÉRJÜK, RENDSZERESEN OLVASSA ÁT AZ ÁSZF-T ÉS ISMERJE MEG A HATÁLYOS VÁLTOZATÁT!
Jelenleg hatályos: 2024. január 04-től.